Pristatymo ir grąžinimo sąlygos

PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS

Pristatymas Lietuvoje DPD kurjeriu – 4,50 €

Pristatymas Lietuvoje LP kurjeriu – 4,50 €

Pristatymas Lietuvoje į Omniva paštomatą – 4,50 €

Prekes siunčiame ir į užsienį. Šalių, į kurias siunčiama, sąrašą galima pamatyti ir pasirinkti viename iš pirkimo žingsnių. Pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į pristatymo adresą ir prekių svorį.

  1. Pirkėjas, pasirinkęs kurjerių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą bei kontaktinį telefono numerį.
  2. Pirkėjas įsipareigoja užsakytas prekes priimti / atsiimti pats. Tokiais atvejais, kai Pirkėjas prekių negali pats priimti / atsiimti, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir pagal kitus Pirkėjo pateiktus duomenis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo / perdavimo netinkamam asmeniui.
  3. Prekes gali pristatyti pats Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas (kurjerių tarnyba).
  4. Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į pristatymo adresą ir prekių svorį.
  5. Pardavėjas pasilieka teisę keisti prekių pristatymo mokestį.
  6. Standartinis pristatymo laikas 3 – 7  darbo dienos.
  7. Pardavėjas įsipareigoja, kad prekės būtų pristatytos kaip įmanoma greičiau.
  8. Gavęs prekę (-es) Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės – prekės (-ių) pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė (-ės) yra sugadinta (-os) ir (ar) netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo bei priėmimo dokumente ir dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir (ar) prekės (-ių) pažeidimo (neatitikimo) aktą.
    Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, ibl.lt neatsakingas Pirkėjui dėl prekės (-ių) pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamybinis brokas, ir dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Apie prekių grąžinimą nedelsdami (ne vėliau nei per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento) informuokite mus el. Paštu info@ibl.lt, laiško “Subject” eilutėje nurodydami savo prekių įsigijimo PVM sąskaitos-faktūros numerį ir prierašą “Grąžinamos prekės”. Laiške nurodykite prekės pavadinimą ir trumpai aprašykite prekės grąžinimo priežastį. Kokybiškos prekes privalo būti grąžinamos tiksliai tokios būklės, kokią gavote – originalioje pakuotėje, nepažeistos, nenaudotos ir nepraradusios savo prekinės išvaizdos. Supakuokite prekes saugiai ir išsiųskite registruotu paštu:

  • Grąžinamos IBL.lt prekės
  • _inspired by laura “IBL”
  • Stoties 10а-K2,
  • LT-92281 Klaipėda

Prie siuntėjo duomenų nurodykite savo vardą, pavardę, adresą bei telefono numerį.

Svarbu: jeigu grąžinate nekokybiškas prekes (pvz., knygą pažeistu viršeliu) siuntimo išlaidas apmokėsime mes. Jeigu grąžinate kokybiškas prekes jų originalioje pakuotėje, siuntos išlaidas apmoka pirkėjas. Kaip numato Europos Sąjungos el. prekybą reglamentuojantys įstatymai, gavę grąžinamas prekes per ne vėliau kaip 14 d., grąžinsime Jums pinigus į nurodytą sąskaitą arba pakeisime prekę kita. Tuo atveju, jeigu Jūsų siuntai buvo taikomas transportavimo mokestis, prekių pristatymo išlaidos nebus grąžintos.