Malonios konkurencijos taisyklė

Kiekvienas žmogus turi atvirą ar slaptą konkurentą šeimoje, darbe, pomėgiuose…. Todėl gebėjimas teisingai suvokti konkurenciją yra vienas pagrindinių komandos, nusprendusios ką nors pasiekti šiame pasaulyje, įgūdžių.

Dėsnis paprastas: kol tikimės būti išskirtiniai ir nepakeičiami mus lydės konkurencijos atmosfera. Deja, viltis būti išskirtiniam ir nepakeičiamam yra viena iš atkakliausių, o nusivylimas – vienas iš giliausių. Tai galima pastebėti tiek komandos viduje, tiek išoriniame požiūryje į kitas komandas. Psichologinis požiūris yra toks, kad kuo daugiau žmogus galvoja apie save, tuo daugiau konkurentų jį supa. Tai vienas iš aiškiausių nesveiko mąstymo požymių.

Atminkite: nesame išskirtiniai, visada atsiras kas nors, kas mus pakeis, ir net su geresniu rezultatu. Šiais laikais egzistuoja stabili koncepcija, kuri teigia, kad visiems neužtenka vartotojų ir reikia kovoti su konkurentais, nes kitaip paprasčiausiai neišgyvensi. Jei energija, panaudota kovai su konkurencija, bus panaudota produktui ar paslaugai tobulinti, rezultatas bus didesnis už konkurencinio karo naudą, nes konkurenciniame kare laimi viena įmonė, o ne vartotojas, tačiau investuojant į plėtrą ir kokybę laimi visi.

Arši konkurencija vyksta todėl, kad pamiršome žmogaus gyvenimo tikslą – išsiugdyti norą rūpintis. Mūsų gyvenimo tikslas – ne įrodyti savo išskirtinumą, bet įgyti kvalifikaciją rūpintis kitais.

Laura Butkevičienė

Šaltinis / Ruzov V.O. Kaip suburti svajonių komandą, (2018)